Primer catàleg de l’any!

Engeguem el mes de gener amb la millor selecció de productes per a hosteleria

Diuen que el mes de gener és el mes dels propòsits, dels nous començaments i també el mes de les pujades, per això de que les butxaques han quedat una mica ressentides després de les festes... És per això que a Geland ens hem proposat fer que el teu primer mes de l’any sigui una mica més fàcil, oferint-te una selecció de productes d’altíssima qualitat al millor preu!

 

Comencem destacant l’especial “Carn Fresca” que recullen les pàgines del catàleg d’aquest mes, amb la vedella, el porc i el pollastre com a protagonistes. Grans sabors i variades textures que faran que puguis brillar com mai amb la teva cuina; els seus variats talls i presentacions, a més, t’aportaran versatilitat i comoditat durant el teu dia a dia, mentre que la qualitat de les carns, tendres i meloses, farà que puguis satisfer fins i tot als paladars més exigents.

 

Vedella per guisar, bistecs, xurrasco, cinta de llom de porc sencera a un súper preu, peus de porc amb julivert a un súper preu, aletes de pollastre, careta... i molt més!

 

Pels que siguin més de peixos i mariscos també tenim productes interessants. Destaquen aquest mes el llagostí Vannamei, la sardina congelada viva (absència de glasseig, origen Marroc), les rodanxes de lluç, els llibrets de caballa o la cola de rap 100% natural, sense oblidar-nos de la sípia neta, el filet de perca o les tires de potón (peix fresc!).

 

I per posar-vos-ho més fàcil que mai, una selecció de propostes de V Gamma entre les quals destaquen els cargols cuinats en salsa tradicional, les costelles de porc amb salsa barbacoa o el codillo de porc.

 

Tancant el repàs, postres ideals pels teus menús, que inclouen diversos pastissos porcionats, o destacats en l’apartat brioixeria, amb els croissants b-ready instant, facilíssims de preparar.

 

No t’ho pensis més, fes una ullada al catàleg!